OUR STORES

VISIT OUR NEW
STORE IN NEW YORK

294 Bay Meadows Ave.
Bay Shore, NY 11706

شماره تماس

02177882255

ایمیل

info@gmail.com

آدرس

تهران خیابان بهشتی

سوالات متداول

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

آیا امکان مشاوره برای خرید کالا وجود دارد؟

کارشناسان بخش تولید محتوای فروشگاه کفش تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در فروشگاه کفش دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خرید از فروشگاه بصورت اینترنتی میباشد ولی به شما ۲۴ ساعت مهلت تست میدهد و در صورتی که کالا با سفارش مطابقت نداشت میتوانید کالا را باهزینه خودتون پس بفرستید و وجه خرید خود را پس بگیرید. بنابر این نیازی به مشاهده کالا قبل از خرید نمی باشد.

روش نگهداری محصولات چرم چگونه است؟

*در نگهداری از محصولات چرمی دقت کنید.اگر گل و گرد و خاک روی چرم بماند به مرور زمان آنرا خراب می کند.
*اگر ماده ای روی چرم ریخته که با دستمال خشک پاک نمی شود،با یک اسفنج مرطوب ، به آرامی روی سطح چرمی بکشید و لکه را پاک کنید و بعد با یک دستمال خشک آن را خشک کنید.
*اگر لکه ای خیلی عمیق روی چرم ایجاد شده، سعی نکنید هر طور شده آن را از بین ببرید چون ممکن است به خود چرم آسیب بزنید.
*چرم در رطوبت زیاد به مرور زمان فاسد می گردد، بنابراین آن را در جایی که بسیار مرطوب است نگهداری نکنید.
*هیچ گاه چرم را در کاور پلاستیکی نگه ندارید چون این کار باعث می شود که رطوبت احتمالی موجود در محصول چرمی خشک نشود.
*هرگز نگذارید چرم به مدت زیاد آفتاب بخورد. برای نگهداری چرم در خانه ، آن را در کمدی دور از آفتاب و گرد وخاک و رطوبت قرار دهید.

با ما در ارتباط باشید